Resultaten zorgplan Lage rugpijn

Lage rugpijn

Lage rugpijn is een van de meest voorkomende klachten met betrekking tot bewegen. De rugpijn is erg vervelend en kan je belemmeren in het dagelijks leven. Simpele bewegingen kunnen al veel pijn veroorzaken. Deze pijn heeft vaak meerdere oorzaken en is moeilijk vast te stellen. Zo kan het ontstaan door overbelasting, stress of een verkeerde houding. Een behandeling van een fysiotherapeut zorgt ervoor dat de pijn wordt verholpen.

Fysiotopics Het Zorgplan

Het Fysiotopics Zorgplan van De Fysioclub verzamelt patiënt- en klachtkenmerken waarmee ze steeds meer te weten komen over de werking van Het Zorgplan. Zij onderzoeken hierbij de variabelen die invloed hebben op de uitkomsten van de geleverde zorg. Het Zorgplan Lage rugpijn wordt exclusief aangeboden door praktijken van FysioTopics. Met Het Zorgplan kun je rekenen op goede zorg en blijvend herstel.

Resultaten behandeling

De afgelopen jaren zijn er bij De Fysioclub meer dan 1700 patiënten met lage rugpijn behandeld. Meer dan 86% van deze patiënten is na een behandeling volledig hersteld of veel verbeterd. Daarnaast geeft 92,8% van de patiënten absoluut of zeer tevreden te zijn met deze behandeling.

De resultaten van Het Zorgplan van de aangesloten praktijken worden met elkaar vergeleken. Hierdoor krijgt iedere praktijk inzicht in de effectiviteit van de behandelingen en kunnen deze vervolgens worden bijgestuurd waar nodig.

Lage rugpijn:

• 86,9% van de patiënten is na een behandeling volledig hersteld of enorm verbeterd na behandeling bij De Fysioclub
  • 92,8% van de patiënten is na een behandeling absoluut of zeer tevreden over De Fysioclub

Heb je last van lage rugpijn en wil je meer informatie over wat wij voor je kunnen betekenen? Kijk dan even op onze website of neem vrijblijvend contact met ons op.

Herstel (GPE)

Resultaten herstel De Fysioclub