Fysiotherapie in Hoog Keppel & Laag Keppel

Woon je in de omgeving van Hoog Keppel of Laag Keppel en ben je op zoek naar een fysiotherapie praktijk? Bij De Fysioclub staan wij voor je klaar! Op onze locatie kun je terecht voor een complete fysiotherapie behandeling. Zo beschikken wij over ervaren professionals, verscheidene behandelmethoden en de nieuwste apparatuur. Er zijn meerdere disciplines werkzaam op de locatie in Doetinchem, waardoor een multidisciplinaire behandeling mogelijk is.

Fysiotherapeuten in Laag Keppel & Hoog Keppel

Een greep uit de verschillende disciplines die mogelijk zijn bij De Fysioclub:

Alle therapeuten helpen je graag en zoeken met jou naar een oplossing voor jouw persoonlijke problemen. Of je nu last heb van een blessure door overbelasting of problemen hebt met het bewegend functioneren door een ziekte, zij zullen er alles aan doen om jou te helpen. Waar de fysiotherapeut je bijvoorbeeld helpt om de hoofd-, nek- en schouderpijn de verlichten, ga je met de psycholoog op zoek naar de oorzaak ervan. Zo komen we tot de kern van het probleem en zorgen we niet alleen dat je weer gezond wordt, maar ook gezond blijft.

Fysio Hoog Keppel & Laag Keppel

Een fysiotherapie behandeling bij De Fysioclub wordt altijd afgestemd op jouw persoonlijke situatie. Wij vinden dit erg belangrijk omdat we alleen op die manier tot een effectieve oplossing kunnen komen. Om die reden vragen wij je naar jouw persoonlijke doelen en wensen. Ook doen we diverse metingen om jouw situatie in te schatten. Op basis daarvan stellen we een behandelplan op. Tijdens de behandeling doen we een aantal evaluaties en passen we de behandeling aan waar nodig.

Ervaar jij pijnklachten of zoek je begeleiding met betrekking tot jouw bewegend functioneren? Kom dan eens bij onze praktijk in Doetinchem langs of bel even voor het maken van een afspraak!