Klachtenformulier

Met dit klachtenformulier bieden wij u de mogelijkheid om uw klacht of suggestie aan ons door te geven. Indien u dit wenst kunt u de klachtenfunctionaris vragen u hierbij te ondersteunen en bemiddeling bij uw klacht aan te vragen. U kunt dit onderaan dit formulier aangeven. Als u om ondersteuning vraagt bij het op schrift zetten van uw klacht en u zich wilt laten helpen en bijstaan door onze klachtenfunctionaris, is het streven dat de klachtenfunctionaris binnen vijf dagen contact met u opneemt. Wilt u hiervan geen gebruik maken, dan is het streven om u binnen twee weken op de hoogte te stellen over de wijze van afhandeling van uw klacht en binnen vier weken een volledige reactie te geven. Mocht hierin iets misgaan, laat het ons dan weten.

    Stap1
    Stap2
    Selecteer wat van toepassing is

    VerbeterpuntAdministratie klacht/opmerkingAndere klacht/opmerkingMedische klacht/opmerkingFinanciële klacht/opmerking

    Stap3
    Selecteer wat van toepassing is

    Ik wil graag hulp en ondersteuning bij het opstellen van de klacht en mij bij verdere behandeling door de klachtenfunctionaris laten helpen en bijstaan.Ik wil graag alleen afhandeling van mijn klacht/suggestie.